A Volkswagen Csoport január végéig 538.500 darab járművet értékesített, 41,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban (2009. január: 381.100; +41.3%). A Csoport sokkal jobban teljesített, mint versenytársai, mivel a világpiac ezen időszak alatt 22,3 százalékkal nőtt. A kitűnő szereplés legfőképpen a fiatal és környezetbarát modellválasztéknak köszönhető. „Az idei évkezdettel igazán meg vagyunk elégedve. Az értékesítési darabszámokból világosan látszik, hogy jól pozícionáltuk modell kínálatunkat. Mindezek ellenére nem válunk elbizakodottá, mert az autópiac még tartogat(hat) meglepetéseket 2010-ben Az olyan, rendkívül dinamikusan fejlődő piacon is, mint amilyen a kínai, messze az átlagon felül teljesítünk.”– kommentálta az eredményt Christian Klingler, az igazgatóság kereskedelmi ügyekért felelős igazgatója. A Volkswagen Csoport Németországban 71.800 (53.300; +34.6 %) darab gépkocsit adott el 2010 januárjában, amelyből a Volkswagen márka 44.100 (29.500; +49.5%) személygépkocsi értékesítésével vette ki a részét. A Škoda is rendkívüli sikert könyvelhet el, hiszen az év első hónapjában 8.000 (4.600, +73.2%) gépkocsit adott el. Az Audi mérlege szintén pozitív, a négykarikás modellből 11.700 (10.700; +9.3%) kelt el. Ezzel kapcsolatosan Klingler azt mondta, hogy „a prémium-szegmensben erős boom volt januárban, és bár ez a trend nem várható az egész év során, a márka piaci részesedésének további emelése a cél.”
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése